“Seda tõendavad etteütlused, mida on korraldatud kõrgkoolide esimestel kursustel, sealhulgas Moskva Riikliku Ülikooli ajakirjandusteaduskonnas, kus üle 80% osalejaist tegi enam kui kaheksa viga leheküljel.” See on vist harv juhus, kui Vene riigitelevisiooni esipropagandistiga võib rahulikult nõus olla. Tõendust näeb ka sel nädalal avaldatud kaitsepolitsei aastaraamatus.