Kui küsisin “Ema” filmi produtsendilt Aet Laigult selle loo jaoks mõnd fotot, mis poleks veel ajakirjanduses ilmunud, ja vihjasin, et äkki on mõni pilt, kus peal filmi operaator Jean-Noël Mustonen, vastas tema: “Piltide osas on kehvasti, kuna neid sai tehtud ainult täpselt nii palju, et oleks paar pressifotot ja paar tehnilist fotot. Lisas on üks, mille leidsin, kus peal maja ja operaator ning mida minu arust ei ole veel kasutatud, aga ma ei tea, kui kvaliteetne see on.” Mu meelest iseloomustab niisugune vastus üsna täpselt selle filmi valmimise protsessi. See oli täpne, iga sekundit arvestav, läbi mõeldud peensusteni. Tehti seda mida vaja. Välja- ja ettemõeldut jälgis tingimusteta perfektsuse naiselik kontroll. Mind üllatas ja üllatab veel nüüdki, et see toimis.
Edasi lugemiseks , sisesta paberlehe lugejakood, telli digipakett või osta päevapiletosta artikkel
3 € Osta päevapilet