Deutz-Fahri juured ulatuvad XIX sajandisse. 1864. aastal rajas Saksa insener Nicolaus August Otto mootorite tööstuslikuks tootmiseks tehase, mis tänapäeval kannab nime Klockner-Humboldt-Deutz AG. Sellest “sakslasest” tuli tehnikamaailma termin Otto-mootor, mis viitab neljataktilisele sisepõlemismootorile, ning iga tehnikahuviline teab, mida suudab diiselmootor Deutz AG tänapäeval. Innovatsioon, säästlikkus ja vastupidavus on nende jõuallikate märksõnad. 1927. aastal veeres Saksamaal tehasest välja esimene diiselmootoriga ratastraktor Deutz MTH 222. Selle 14hobujõulise traktoriga pandi alus standardtraktorite masstootmisele ja enne suurt ilmasõda suutis Reichi üks suurimaid tööstusettevõtteid varustada mootoritega nii autosid kui ka ronge, lennukeid ja laevu. Tänapäeval on keskklassi ja suurtraktorite tootmine koondatud Lauingeni linnakesse Baierimaal, kuhu eelmisel sügisel püstitati uus tehas. Sellest Euroopa ühest uuemast ja moodsamast traktoritehasest saavad Deutz-Fahri traktoreid ka Eesti põllumehed.
Edasi lugemiseks , sisesta paberlehe lugejakood, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel