Euroopa suurim toidumess Roheline Nädal – Grüne Woche – kestab 20.–29. jaanuarini ning Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda avab seal Eesti väljapaneku. Kuigi aeg-ajalt on küsitud, kas ikka on mõtet messil osalemise tasu välja käia ja mida see mess annab, kinnitab EPKK juhataja Roomet Sõrmus, et Eesti pikkade traditsioonidega väljapanek on aidanud luua Eesti kui toidumaa positiivset kuvandit Saksamaal ja teistel välisturgudel. Tootevalikus on pandud suurt rõhku ulukilihale ja mahetoodetele. Esimest korda leiab valikust Saaremaa Piimatööstuse kauavalminud mahejuustu ÖKO, Farmi Piimatööstuse koorese metsamarja-kama kohupiimakreemi ja Tartu Milli rukkikama. Ärikülastajatele suunatud esitlusalal tutvustatakse rohkem kui 200 toote hulgas ka seitsme Eesti toidutootja kaupa.
Edasi lugemiseks , telli digipakett või osta artikkel
0,99 € Osta artikkel