Tallinnas moodustati lennuväerügemendi koosseisus õppejaoskond, mis sisuliselt tähendas esimese lennukooli avamist. Lendurite koolitamiseks telliti Inglismaalt instruktorid. Kahjuks hukkus Charles Ger­har­di juba viis päeva pärast saabumist Tallinna reidil Vene päritolu vesilennukit katsetades. See lend kvalifitseeriti esimeseks õhuhuligaansuseks Eesti lennunduse ajaloos. Paljud Eesti sõjaväelendurid olid osavad vigurlendurid, kuid tuli ette ka juhtumeid, kus rahvale demonstreeritud vigurlend lõppes katastroofiga. Omapärane õnneliku lõpuga lennuõnnetus leidis aset kogenud sõjaväelenduri Aleksander Konnoga, kes sattus Helsingist Tallinnasse lennates oma Short-tüüpi lennukiga keset Soome lahte tormi kätte ja pidi mootori seiskumise tõttu lainetele laskuma.
Edasi lugemiseks , sisesta paberlehe lugejakood, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel